نت اهنگ چه خوشگل شدی امشب از اندی

موسیقی (نت)
نت کیبورد
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران موزیک و آدرس note-music.LoXBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نام آهنگ : چه خوشکل شدی امشب خواننده: اندی پیش درآمد شA : (می فا# سل سل لا سی سی لا سی ) 2مرتبه (دو سی لا لا سی دو دو ر سی) 2مرتبه (دو سی لا لا سی دو دو ر دو سی لا سی لا سل سل لا سل فا می) 2مرتبه B:(می سی سی سی لا لا لا سل سی سی سی لا) ( می سی سی سی لا لا لا ) (سل سل فاسل لا) (لا لا سل فا می) تو ماه آسمونی در شب تارم وقتی که شب سیاهه من تورو دارم تو تک ستارم تا که میای می پیچه عطر گل یاس غنچه سرخ لبات به رنگ گیلاس ببین چه زیباست C:(لالالاسی سل) (لالالاسی سل) (سل لا لا سل فا می) (سل لا لاسی سل) (سل لالاسی سل) (سل سل لالا سل فا می) شیرین شیرینا خانوم خانوما خوشکل شدی امشب خندت شکره لبهات عسله مثل گل شدی امشب D:(سل لا سی) ( سل لا سی ) ( سل لا سی سی سل سل لا) (فا# سل لا) (فا# سل لا) ( فا# سل لا دو سی لا سی) غروبا چراغا میشه روشن خیابون عاشقا مثل ما میان از خونه بیرون دخترا پسرا تب عشق تو دلاشون همه جا ( دو سی لا) صدای خنده هاشون یه صدا E: تکرار قسمت C + ( (لا سل لا ) ( لا سل لا) (لا سل لا لا سل فا می) )2 مرتبه چه خوشکل چه خوشکل چه خوشکل شدی امشب G:(می می ر می سل س ل فا سل لا لا لا) (لالا سل لالالاسل لا سی سی سی) به چشم من یه خوشکله اونم تو تو تو باغ عشق یه تک گله اونم تو اگه فقط یه مجنونه اونم من (لا لاسل لا لا لا سل لا سل فا می)از عشق تو یه دیوونه اونم من(2مرتبه) H:(سل لا سی) ( سل لا سی) ( سل لا سی سی سی لا سل) ( فا# سل لا) ( فا# سل لا) (فا# سل لا دو سی لا سی) ستاره دوباره شب قول و قراره عاشقی همیشه مثل تو بی قراره (سل لا سی) ( سل لا سی) ( سی سی رر دو سی دو) (فا# سل لا ) ( دو سی لا) ( سل سل لا لا سل فا می) تب من تب تو دلم آروم نداره شب من شب تو شب جشن و ستاره

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1398برچسب:, ] [ 1:10 بعد از ظهر ] [ saeed ejazi ]
About
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 67767
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

کد آهنگ های مرتضی پاشایی


فور یو چت